Skit ocksåååå! :/

Hej.
Nu har mamma typ blivit sjuk. Hon har migrän och huvudvärk, hoppas de verkligen går över nu när vi åker inatt! :/
Menmen, jag har varit en snabbis i arninge med pappa för att kolla efter en bok till pappa han kan ha på resan, och så hittade vi en pysselgrejbok med nånting haha! Men den verkar jätterolig xd
-
Nu sitter jag iallafall och kollar på TV och slappar lite. Ska packa som en crazygirl snart också. har varit så slö så orkade inte börja packa xd så måste göra de snart!
MEN JAG ORKAR INTE BLOGGA JUST NU SÅ ..
just nu . inte så vackert nej.
HEJDÅ PUSS PÅER ! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

HA SÅ SUPER ROLIG OCH TREVLIG RESA!! <3 :)

2011-06-26 @ 18:24:33
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0