Taget från wilma ( wlmas.blogg.se)

1. Är du singel? Yes
2. Är du lycklig? Aaarå 
3. Är du uttråkad? Jao
4. Är du ledsen? Nope 
5. Är du italienare? Nepp
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Jaaaa asfull. öh nej?
8. Är du en cooling? Ofc ! 
9. Är du från Irland? Nej ? 
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Jeopp


Skit

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ibland...? Eller jag venne.
2. Har du nånsin blivit sårad? ja? 
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? -
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja ?
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? nej.
6. Har du haft en hemlig beundrare? mm..
7. Är du kär? Kanske, kanske inte...? mitt privatliv.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Tänker inte på sånt nu, men det tror jag väl ? 

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästavänner 
5. TV eller Internet? Internet ! 
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vild utekväll tror jag... Fast beror på . hehehe. 
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Mobil såklart.

10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Neej 
2. Brutit ett ben? Nope ♥ Eller "HAND" ben xd
3. Gjort nåt du ångrar? EH ja?! 
4. Hoppat Bungee Jump? Näe
5. Ljugit för någon du tycker om? mm 
6. Ätit en hel tårta? Usch nej
7. Gjort bort dig offentligt? Yes, det har väl alla ? 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? -
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja 
10. Velat försvinna? Någon gång kanske ?

Skit
Vad såg du på tv sist? Talang 2011
Vems blogg läste du sist? http://wlmas.blogg.se/ eftersom jag tog domhär frågsaken därifrån ;)
Vad åt du sist? Äppe 
Vem pratade du med sist? Mamma
Vem ringde du sist? Gabbi
Vem messade du sist? orka kolla xd
Vad läste du sist? bloggar
Vem pussade du sist? -
Vem kramde du sist? Gabbi xd
Vem bjöd du sist på något? Venne ?
Vad köpte du sist? Godis tror jag. hihiihih. </3
Har du sminkat en kille? Nope



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0