Tidinställt inlägg - Är på middag nuuu !

Tidinställt...
nu sitter jag säkert hos dom där på middag, nu sitter jag säkert och leker med Karla och hon visar runt sina saker som hon alltid gör hahah. eller så sitter jag och äter middag, grillmat som vi brukar äta på sommrarna.
HIHIHI så ni vet ungefär vad jag gör nu. så ah detta är ett tidinställt som kommer prick 18.30 . ihhihi. nu vet ni lite !
KOMMER HEM SENT SÅ KANSKE INTE HINNER BLOGGA, som ni sett på andra inlägget men dubbelinformerar!
peace for the life (;
Puss så hörs vi senare.
HAREEE BRA

Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg-Foto

Hej! Anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig! Kram :)

2011-06-04 @ 21:08:09
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0