Tidinställt inlägg. - Nu ligger jag säkert och sover och drömmer om snygga killar

HAhahah nerå men nu sover jag, klockan är 3 på natten .. hihihihi tidinställt . ! men ah nu drömmer jag säkert om nått trääävlans !
HIHIHI. vaknar nog vid 10- 11 - 12. hoppas tidigt så jag inte sover bort dagen .
men ah nu sover ni säkert också men ni ser ju detta inlägg på morgonen RIGHT? (;
imorgon blir de nog inte världsbra uppdatering så stå ut de.
Here i am !
HAHAHAHA NEJRÅ. hittade knasbilden på google på nån sovande chafför  i bussen .. hhiihihihihhihih. gulligt värre, säger vi.
men nu sover jaaaag  och detta är tidinställt
puss på nageln

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahahhahahaha :DDD värst vad du blev ful under en natt ;) Magen växte och blev hårig ;)

Nej men vad drömde du om? ;) Var det snygga killar eller sovande busschafförer? ;)

2011-06-05 @ 13:48:13
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0