Tillbaks till bloggandet..

Hej
jag är tillbaks. eller ja, egentligen orkar jag inte men klarar inte av att inte blogga.. xd
HHAAHA mina inlägg, dom förra är så deppiga och handlar om en falsking som ja, uschusch får typ rysningar.
Men ska va posetiv lite nu.
Idag har jag varit i skolan och så, haft matteprov, skitjobbigt .. S:
Men sen har vi haft avslutningslunch och de blev tacos! fatta va gott! sån här med mjukt bröd med köttfärs och grönsaker, så 7-kt gott asså!
Sen så sluta vi 13.15, då åkte jag hem och tråka -.-'
Sen har jag bara tråkat och ätit lite chips och så..
Imorgon ska jag vara med Gabbi och Linnea, dom ska typ sova hos mig. antingen gabbi bara, linnea bara eller båda. hihih får se hur vi gör xd <3
Nu kollar jag på TV och tråkar som faaen. </3 tröukit.
Men ändå ganska skönt fast ändå inte . xd
MEN NU ORKAR JAG INTE BLOGGA MERA SKA TYP GÖRA NÅTT ANNAT OCH BARA KOMMA IFRÅN DATORN! HEHEHEH.
HAHAHAAHAHAHAHHAHAHAH Bäst.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag trodde du skulle ha en längre paus :DD

2011-06-11 @ 11:55:04
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0