Tröökig dag, FUCKTISKT

Haha * FAKTISKT.
Men ah .
Jag har haft de ganska tråkigt idag. Har gjort NADA och bara suttit ute och solat o lyssnat på musik och handlat mat och köpt tidning och läst o massa mer .. bara slappdag. Linnea skulle sova hos mig, men de fick hon inte. :'( blev jätteledsen för hade liksom väntat hela dagen för att hon skulle ringa för jag ringde henne förut men svara inte o så .. :( så de va synd. och får inte tag på några andra :( ;o
Menmen , får bli en tråkig kväll IGEN . haha nejrå men asså ska äta grillmat nu. sen ska jag, mamma och pappa bada i jacuzzi och sen typ ha spa med citron i håret och så. haha.
weird bild från nu. xd
Men nu ska jag chatta vidare med julia söten en stund så hörs vi litesenare!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0