Förlåt.

Förlåt.
Men asså idag.. först så var det skola o så . Vi sluta kvart över ett. Sen gick jag till dansen,, och va där med olivia, hanna, gabbi, malin och ERICA kom typ över halv 3 !! daaamp :( 
men jappappapapapaa. Älskar klubborna som finns på tobak för er som är intresserade ..
alla faaaall . ..
efter dansen typ tio över 4, så åkte jag hem en stund och sen åkte till LASERFORTET i stan, tjejerna hade såntdär coool sak ! jätteläskigt i början så man skaka , man hade sånnadär västar som lyste grönt, eller det var 2 lag, jag var i gröna, och man tävla grönt mot rött. västarna var i den färgen man var med i .
men man skulle skuta (stavning) laser på varnadra ! det var superkul faktiskt..
men .. till middag åt vi PIZZa och COOLA och GODIS , nyttigt ajnöu. hehe. men jappssssss. sen så nu är jag hemma, kom hem för typ 10 min sen, och då har jag duschat och satt på mig min one piece ! :DD skönt som sjutton !
Imorgon så ska jag vara med Gabbi, vi ska öva till skolans talangjakt.
Och på söndag har klassen konsert (VI I MUSIKKLASS) så japp.. så det blir nog inge bloggande i helgen, för måste fokusera sjukt mycket på viktiga grejer, så kanske 1-2 inlägg om dan denna helg. sååå ni veet.
Men jag längtar sjuuukt till sommarlovet för då ska jag KANSKE åka till ÅHUS och träffa min fina JUUUULIA ! <3 saknar dej sjuuukt !
GLADGLADGLAD !
JApppp. har inte så mkt att sägajäga. Men det gååår inte att kommentera på bloggen.. :/
ÅÅÅÅH GALET ! vet inte hur jag ska göra
Men om ni har några frågor så mejla :
[email protected]

älskar dig syster. lider med dig att du blivit magsjuk och mår superdåligt ! Jag tycker så synd om dej, hoppas du blir frisk så snart som möjligt för du förtjänar inte dethär stackare.. :(

-
puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0