Har hämtat min dator, elina har precis åkt.

Ja,
först vakna jag vid halv 11, ja ringde gb och japp, men hon kunde inte.. :( hon skulle bort,
men jag skulle ändå få elina här, men jag och mamma åkte till arninge vid halv 12 eller nått, vi skulle hämta min dator, vi betala 500 spenn för att ta bort damm från fläkten typ, det var de som dom sa va fel.
men sen åkte vi och handla på  rusta lite småsaker som är bra att ha,
sedan åkte vi och hämta mormor och åkte hem , när vi kom hem starta jag upp datorn, den var knasig. De sega, man kom knappt in, det stog att den var hotad och allt skit, och nu kan man inte öppna NORTON, e är de viktigaste, liksom betalat sjukt mycket för norton skydd på datan och nu går de inte att öppna de för det står att de försvunnigt och skit.
åååh.
men vid 2, kom elina, som är 2 år, hon har fyllt de för ngn vecka sen.
jag hade köpt en ED HARDY tröja till henne i thailand, hon blev nog glad! och ett toast set, asså sånt där med  låssas rostbröd med rost till , (låttsas) men vi lekte med det, hon gick och la sig i mimmi's hundkorg! haha jag bädda ner henne med tecken och kuddar! hon är såsöööt !
Men.... vi har fikat, vi åt chokladbollar, damsugare, bullar och chokladfingrar. :DDDD
gott va de !
men de va kuuuul , jag har jagat henne och skojat med henne, :P
men japp,
nu ska jag chatta med johan och daniel,, men jag skriver sen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
puss <3

elina sötnos på rhodos ! <3

Jag på rhodos

finaste denise på rhodos <3

finaste jade på rhodos <3

finaste nathalie på rhodos <3

mamma och nathalie på rhodos <3

jag och mormor på rhodos. <3 hahaha ser så sur ut . :c


men orkar inte mer :P
PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Johan

Fina bilder :) specielt dina skoja ja gilla alla

2011-03-19 @ 17:51:40
Postat av: Elin

söta å fina bilder! :)

2011-03-19 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0