Hellusan!

Har inte kunnat blogggaaaa!
Jag har vart hos gabbi. :DDDD
Först hade vi syslöjd, sista lektionen, de va faktiskt kul ! satt och brodera och satt i soffan och prata med massa andra :D
sen gick jag  & gabbi hem till henne ! :)
Vi satt ute i typ en halvtimme för vi visste inte om de va larmat eller inte och hon kom inte ihåg koden och vi fick inte tag på hennes föräldrar.. haha sen kom hon på koden. xd
men jaaapp. vi åt massa IS . normalt jag vet men de är gott ! :D sen tog vi kakor och tjuv tog från hennes pappas godis.. buuusigt ! xd
men japp, vi har övat o så ! sen åkte jag hem vid typ 6, för då skulle hon va med sin granne o så.
sen har jag gjort en ny header, eller ah fixat. den andra va så rörig..!
vad tycks om denna? (:
lite lätt och jag tycker den blev rätt så fin, vavava. :3
men ja..
har egentligen nada o säga ..
igår..
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

jätte fin header!

2011-03-31 @ 19:23:26

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0