Linneeeeet .

Har varit med linnet, har därför inte kunnat blogga.. xd
ehhehehehe.
men vi gick hem till mig.
vi gick en bit och vi skratta så vi fick magknip , sen kom denise sista biten och då var det fullt me grejjor där bak (asså i bilen) jahahj så jag fick sitta i linneas knä ,,, xp tur att inte polisen kom. hah.
men ..
sen så satt vi och kolla på videosar , (gamla) och sen filma vi rätt mycket.
sen chatta vi, skratta, plugga -.- .. osv !
hhahah.
nu har jag precit ätit soppa. :DDDDD och kollat lite på MTV och ska kolla på ah ,, ett program  halv 8 , venne va det heter nu igen.. :P
Men i aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallafaaall. . . . . .
IMORGON ÄR DET BÄSTONSDAG, men prov i religion ! :s hatahata.
menmen ska läsa lite bloggar nu å så så syns vi när jag har något att säga.
pusspåer
^^
Idag.
Hahahha PS: pappa kom typ in för 5 sekunder sen och gav mig en hundring !
lycklig !

Kommentarer
Postat av: johan

oj vad mycket pengar du e typ rik skoja haha oj vad jag e kul ;)

2011-03-22 @ 20:38:52
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0