Visste ni att..?


* Visste ni att jag typ skämtar med kompisar hela tiden och skrattar typ jämt..?
* Visste ni att jag gillar typ NÄSTAN all mat..?
* Visste ni att jag älskar godis..?
* Visste ni att jag älskar att fota..?
* Visste ni att jag sjunger varje dag, hela tiden, varje sekund, nästan..?
* Visste ni att jag hatar människor som tror att dom är så coola fast dom är typ töntar..?
* Visste ni att jag är mörkrädd..?
* Visste ni att jag är allergisk mot nötter, pollen och pälsdjur (utom hundar)..?
* Visste ni att jag hatar att väl duscha men när jag väl är i duschen vill jag knappt komma upp..?
* Visste ni att jag är populär..?
hahahahah skoja !
men..
* Visste ni att jag har ljusblå färg i mitt rum, (fondvägg)..?
* Visste ni att jag är en musikgalning..?
* Visste ni att jag är sjukt kittlig..?
* Visste ni att när jag var liten hade jag inte napp eller ngt utan min lilla nalle jag fortfarande har, men den är typ på vinden nu..
* Visste ni att det finns massor mer som jag säkert glömt men inte kommer på nu.. xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0