ASerBAJSjan = suger

UUUUSCH ! dom vann. hur fan tänker folket, eller dom tänker inte, DOM RINGDE FEL PÅ RÖSTNUMRET I PROMISE :O
Aja. nu ligger jag och linnea här ( MISSTOLKA INTE) aja men vi är rätt så trötta sååå.. vi ska prata en stuuund o så innan . <3
ITS SUNDAY. skit på er as.jobbigt.
Meeeeeeeeeeeeeeeeeen japp. har inget att säga
eller jo innan jag blogga här så sa jag
JAG: Skaru blogga, eller vill du blogga?
*typ 5 sek efter*
JAG: Hallå?
LINNEA: Ah visst
JAG: MEN JAG FÖRST :D
 EHEHEHEHEHEHEHEHhEEEEGO.

Jag dampar sönder på en låt som är på linnea mobil, fräsh låt.. not. öööhööhuh asså tare lungt vi ska byta.
Men orkar inte blogga är lite slö.k.
Men aaaah MEN KVINNOR
-
Intressant inläggg.. vi skrattar lite här så ah vi har lite konstiga röster.. iband men ååh
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0