Dag 7 - Detta gör mej ledsen

Gör flera eftersom jag missar, dehär är den sista för idag, sen e de som vanligt ( en om dagen)
----
De som gör mig ledsen är ..
1. Falska vänner, alltså sånna som ljuger, är jättesnälla när man väl är med dom men sen när man inte ser så pratar dom bakomryggen och säger saker som inte är sant och bara är taskig så de sprids rykten.
2. Bra kompisar som inte blir de tillslut, för om man säger en sak man behöver prata med än om, nån sak som är lite hemlig, och så säger jag tex, "du får inte att säga nått" Och liksom lovar nått att inte berätta, så gör hon/han de ändå. De är så jäkla falskt.
3. Om jag är på dåligt humör, känner mig som "ensam" och mår dåligt, då kan jag bli ledsen och börja gråta.
¨
:'(

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Jag känner igen det där. Inte roligt med såna "vänner". Men då får man tänka till lite och ta vara på dom vännerna som verkligen bryr sig :)

2011-05-28 @ 11:38:26
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: gabbi

blogga mera!:)

2011-05-28 @ 16:54:55
Postat av: Elin

Japp, håller med jag me! Det är så jäkla falskt att tala bakom ryggen! min en kompis gjorde så för en tid sen och när jag blev lessen sa hon att hon inte hade gjort nåt... :/

2011-05-28 @ 18:33:26
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0