Dåligt humör.

Jag är ledsen, arg och besviken.
Är verkligen på dåligt humör och ingen blogglust. har så jävla tråkigt, mår typ inte bra heller, jo, jag mår bra, fast nej, då menar jag inte på sjukt sätt utan mår dåligt för jag är ledsen, de bara känns otroligt jobbigt och ja.
det är så jag är. Jag är glad, så blir jagledsen och gråter några tårar, blir glad och typ ledsen igen. nej men jag vet inte de går inte att förklara. ni kommer aldrig att förstå heller.
känns bara så dåligt allting. fast egentligen finns det inget att vara ledsen för. Fast jo de finns de. men jagvet bara inte. ska släppa datorn och bara inte göra något, åh allt är skit just nu. ;'(

Kommentarer
Postat av: Johan

Stackare ja tycker synd om dej<33

Hoppas du blir bättre<33

2011-05-07 @ 21:11:10
Postat av: Elin

oj nej :( hoppas du blir gladare och på bättre humör snart! <3 :)

2011-05-08 @ 10:32:01

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0