Färska hallon!

Hej!
Nu har jag precis ätit falukörv och makaroner! Jättegott !
Mamma har också köpt massa färska bär! Massa färska jordgubbar, hallon & blåbär. Just nu äter jag dom där färska hallonen som e på burken, så galet gott!
hallonen, hihihiihi i love it :DDDDDDDD
rudolf med röda mulen..
Jajajajajaj. Nu sitter jag här vid TV:n, pappa kommer hem sent i natt typ, så då ska jag och mamma vara ensamma, vi ska typ kolla på TV och så. :D
Men japp, har inte så mycket mer att säga såååå..
Hörs sen, puss

Kommentarer
Postat av: Elin

namiiii hallon <33 + jordgubbar och blåbär också ;) <33

2011-05-25 @ 18:27:17

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0