flumm + flumm = flummar

'HAHAHHHAAHA. nej de va inte kul. :D
Aja men HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJsan.
Nu har jag och linnet, asså de jag har på mig, haha nej jag skoja men vi har köpt mc. donalds mat och ätit de,
 fetto + fetto = fetton + fetton = feta
Men ja, nu har vi bäddat ut bäddsoffan i linnea's garagerum utomhus och har de mys och sitter och flummar,
hahahah.
Linnea: Kom, vi frågar om vi får dra till ica och köpa godis.
Jag: Haha, ah gör de , men om de kommer en fullgubbe sötter jag på mig min onepiece hela vägen upp och går som en zombie mot honom. *visarhur*
*ASG*
Linnea: HAhahaha, snart är jag full.
---
Aja men nu ska vi göra nått annat orkar inte blogga mer. höhöh.
hehehe hiiihihihi hoohohoho hahahah höhöhö OSV.
böböbööbög. :::::::::::DDDDDDDDDDDDDDD
Bombkorv. nu ska vi gå och korva lite i bombhuset. nej oj misstolk.. :S aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. ööööööööööööh ushobläfukorvsmet.
Nu ska vi baka, vi ska baka korvsmet. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. hejdå orkar nt blogga, vi ska hare bäst o va vakna hela natten, om de går. trallalalalaaaallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas klas.
okej, de börjar bli ett litet flumminlägg här nu men nu ska vi kolla på eurovision sångkontest såååååååå.
puss-kuss
pöss-möss
puzz-kuzz
piss-kiss
kiss-miss
okej puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0