Förlåt för uppdateringen idag.

Hej!
HAr kommit hem från elli från ett tag sen, har verkligen inte haft någon blogglust - ALLS!
Så.. därför har uppdateringen varit som den varit.. Menmen jag tror ni har klarat er iaf. (;
Jag har varit med elli, de va kul, vi hoppa lite studsmatta och tog massa bilder, - som jag tyckte va bra..
men inte elli tydligen så hon tog bort alla.. :'( var nån som jag tyckte jättemycket om :(((( aja.. finns ingen "ångra" knapp iaf..
Jaja.. Men .. jaa. imorgon är de reeeeedan fredag ! shit, de va nyss måndag? :o
Tiden har gått galet fooooort iallafall. På lördag har jag uppvisning, (dansen) och då är de ju "jordens undergång" fast naaaaae ? nej de tror jag inte, den kommer inte gå under, OKOK ?!?!?
Asså. shit. men tänk om man står på scenen så bara "PANG" så sprängs jorden, aja då dör man ju ändå med discokläder, å de är ju coolt och discoaktigt (; right ? nemen .. jag driver, va inte oroliga, asså, jorden kommer inte de.. han den där gubbjäveln sa att han typ räknat fel. så de va inte sant de han sa.. haha.
http://www.expressen.se/nyheter/1.2439459/domedagsprofetian-sprids-over-varlden
Kolla själva så ni kan pusta ut. xd
Men jag ska typ gå ut och dricka lite te nu och fixa lite grejsimojser å så tills imorgon.
Men ah, vi ses när vi ses. asså när jag pallar blogga..
Jag och malin förra veckan, asså i fredags, för 1 vecka sen, ungefär.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0