Godmorgon lördag.

Hej läsare och hej lördag. xd
Vaknade för typ mer än en halvtimme sen, jag gick upp och åt lite frukost. mumsmums. <3
Idag vet jag INTE vad jag ska göra. Är ensam hemma.. :s läskigt. iaf idag när "jorden ska gå under" fast om jorden skulle gå under eller nått så skulle ju TV:n prata om de och nyheter och prata om de hela tiden, men de gör dom ju inte? så tror inte de.. men ändå läskigt.. kan ju ändå hända närsomhelst. asläskigt.
Aja hoppas nån kommer hem snart så jag slipper dö själv. ha nejrå jag ska inte skrämma er , tror inte de kommer hända, som jag sagt några 1000000000 gånger .. xp
Men ja. ska väl hitta på nått. Ska fixa mej massor, för idag, eller senare typ halv 6 så ska jag ha uppvisning med dansen å så .. å nu fick jag en idé, jag ska ringa THERESE!
Några ganska gamla bilder från typ januari ? eller nått sånt typ. december? i dont knooow.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

jorden har inte ännu gått under :D det kommer den inte att göra heller ;) jag har sagt det förut, men, fina bilder! :) jag blir aldrig så där lyckad på mina foton D; men det är bara att fota och fota så blir man bättre :) kraam på dig <33 :)

2011-05-21 @ 17:14:31

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0