Godmorrmorr

Godmorgon ♥
Vaknade vid 10.45 av att jag blev väckt, för Malin vaknade 10 och orkade inte vänta på mej mer. Haha.
Men vi gick upp & åt god frulle, o kollade på lite TV å så! Så nu åkte Malin för kanske 10 minuter sen och jag har fixat mig för en ny människa. LINNEA. ♥ Hon kommer till mig om 5 minuter ungefär. Och då ska vi hitta på något kul! :D♥
Och nu ska jag iallafall ta bort massa bilder från min mobil, för minnet är fullt. -.-' fast de går inte så bra för de är något knas. Men ska fortsätta att försöka i alla fall!
Men vi hörs kanske senare eller ikväll, vi får se!
Bjuder på gammal EGO bild. höhö. ♥
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0