Gör ett nytt försök. 1-30 OM MIG!

dag 1 - presentera mig själv
dag 2 - min bästavän
dag 3 - min familj
dag 4 - en speciell person
dag 5 - en låt med mycket minnen
dag 7 - detta gör mig ledsen
dag 8 - detta får mig att må bättre
dag 9 - i min handväska
dag 10 - mina drömmar
dag 11 - en bild som gör mig glad
dag 12 - vad jag tänker på nu
dag 13 - det här hade jag på mig idag
dag 14 - någon jag känt hela livet
dag 15 - en gammal bild
dag 16 - mina syskon
dag 17 - 10 saker jag inte kan leva utan
dag 18 - mina favorit skor
dag 19 - min fritid
dag 20 - den här månaden
dag 21 - ett annat ögonblick
dag 22 - det här har jag ätit idag
dag 23 - mina drömmar
dag 24 - det här på mig att skratta
dag 25 - ett minne jag aldrig glömmer
dag 26 - en person som hjälp mig mycket
dag 27 - någon jag tycker är snygg
dag 28 - vad jag ska göra innan jag dör
dag 29 - nån jag saknar
dag 30 - ett sista ögonblick
dag 14 - någon jag känt hela livet
dag 15 - en gammal bild
dag 16 - mina syskon
dag 17 - 10 saker jag inte kan leva utan
dag 18 - mina favorit skor
dag 19 - min fritid
dag 20 - den här månaden
dag 21 - ett annat ögonblick
dag 22 - det här har jag ätit idag
dag 23 - mina drömmar
dag 24 - det här på mig att skratta
dag 25 - ett minne jag aldrig glömmer
dag 26 - en person som hjälp mig mycket
dag 27 - någon jag tycker är snygg
dag 28 - vad jag ska göra innan jag dör
dag 29 - nån jag saknar
dag 30 - ett sista ögonblick
BÖRJAR I NÄSTA INLÄGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0