HAah, har inte kunnat blogga!

Hejeee !
Idag var de en asjobbig & tråkig dag.. menmen, varit i skolan.. som vanligt o de va TRÅK. ajah. Sen sluta vi 15.10 då följde jag med malin b hem! (: först satt jag på hennes pakethållare och polisen kom!!?!!??! de olämpligaste.. så ah. men dom såg inte som tur va för jag stressa av ahha så jag bara hoppa av på en halv sekund när mackan sa " nivet väl att polisen är här?!"
aja. sen köpte vi glass.. jag köpte twister, den godaste i den affären i alla fall.
sen så mötte vi upp theo och nicke vid mosstorp och gick upp för backen där och prasta lite å så! sen drog vi hem till theo och hoppa studsmatta och prata, tills typ kvart i 7, då drog theo och niklas till dansne och jag och malin hem till henne, hahahaha garva ihjäl mig, hon vinglar alltid i början när man sitter på pakethållaren, ah å då finns en grop ner till diket, och då vinglade malin ner däör o jag hoppa av och malin bara åkte rakt ner bland löven i diket! hahaha askul xd
aja , sen åt vi middag lite och inte så mycket.
men nu måste jag göra läxor.. som jag glömt. mina föräldrar får typ damp nu för dom tjatar.. -.- aja hörs imorgon!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0