Hej jag har lite tråk xd

Vad tycker du om kärlek? Kärlek är typ det finaste som finns.
När kramade du någon sist? När jag slutade skolan, eller vid halv 4 typ ? xd
Saknar du någon speciell person? JA
Har du svårt för att bli kär? Jag vet inte
Är du singel? Ja
När fick du senast en komplimang? Idag :)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej,
Gjort något riktigt dumt? Det har väll alla.
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Åkt ambulans? Nepp
Gjort nåt olagligt? Inte vad jag minns
Fått din mamma att gråta? Vet inte, tror inte det.
Slagit ner någon? Nerå så dum är jag inte ;)
Skämts över dina föräldrar? haha , ja, eller njae ibland
Tar du droger? NEJ verkligen inte.
Dricker du? Alla dricker nånting ;)  Typ saft? xd
Vilka kläder sover du i? Typ en stor tröja och trosor.
Vad hatar du verkligen? Spindlar, och typ alla småkryp..
Varit kär? ja
Är du ensam nu? ja eller nej mamma är typ 5 meter ifrån mej, haha
Vill du gifta dig? Inte just nu, men senare när jag är äldre xd
Vill du ha barn? Haha, inte just nu, men nån annan gång i livet, när jag är äldre ofc.
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
Jag
Såg dig gråta? vet inte.
Fick dig att gråta? --------
Du delade en dricka med? Haha typ therese xd
Du gick på bio med? Natha
Skällde på dig? minns inte 
Sa någonting till dig och vad var det? Pappa , " hur mår du då ? "


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej faktiskt inte.
Kramat någon? Ja ofc !
Pussat någon? nej
Köpt någonting? tiiiep, haha nej men venne .
Sjungit? jaa
Saknat någon? jaaa

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja
Systemkamera? Ja
Telefon på rummet? Nej
Egen dator? Ja
Könssjukdom? NEJ
Bra kompisar? Japp

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0