Hemma från danseeeen ! (':

Hej på er alla! :'d
Har dansat och är såååååååååhär trött.. sen cyklade jag hem och blev sååååååååååååååååååååååååååååhär mycket tröttare. xo
Aja. Men dagen har varit goood.. tror jag? a, men den var kort o så.
Men ikväll ska jag typ göra ingenting och tessy kanske sover här, de skulle va kul eller jag hos henne, om jag klarar de för jag är ju allergisk mot katter.. :s eller om vi typ ska sova i hennes lekstuga.. :DDD vi får se. det kanske inte går för henne alls? då får jag nog bara va hemma, imorgon skulle linnea h typ sova här och sen nästa vecka skulle jag nog sova hos henne! :)
Mm.. har inte så mycket att säga, ska duscha en snabbdusch och sen ska jag sätta på mig min onepiece och ringa tessy, så hörs senare!
hhahahha här är på dansen :DDD typ för 2 veckor sen eller va de nu va ('; nej 1 vecka tror jag? xd
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0