Hemma från klassreesaaaaaaaaaaaan!

Hej!
har varit på klassresa som ni vet! :) därför har jag inte kunnat blogga.
Men ja. de va kul :) vi samlades först på tosdagen 7.55 vid macken och skulle gå till bussen med packningen. haha. hade me mig typ 100000000 ton kläder, nästan. Men då åkte vi till vaxholm, först var vi på kastellet, där man ska göra massa olika saker och som ungefär som " fångarna på fortet," (de programet) ja, men då skulle man göra saker som tex. hoppa i bollhav och leta efter röda bollar, komma upp på en assvår stege utan att ramla ner och trycka på en knapp och massa saker me!
de va superkul. Glömde dock kameran så kunde inte ta några foton. ): Aja. vi var där till typ 12 och åkte dit till klassresan med båt ! de va supermysigt där och hade 3 militärtält. men de va mörka.. haha. Men ja vi var 3 grupper som ni kanske fattar och när vi kom fram så gick vi in och bädda i tälten, eller inte så bra för man såg NADA. Men lite kunde man väl se.
Men sen så lekte vi olika lekar, och bada. fast jag frös lite och de va skugga & kallt så jag orkade inte bada.. + glömde badöverdel. poor me!
Men vi va på stranden mycke o så ! sen senare så grillade vi, de va korv & mackisar + majskolvar. :DDDDDDDDDDD
Sen så jaaaaaaaaa.. hade vi disco på kvällen o de va skit tråkigt faktiskt. finns 10000000000 gånger roligare fester. menmen.
Sen gick vi tillbaks innan 10.. tidigt eller hur men vi var tvungna. kul. NOT.
Men sen borsta vi tänderna och snacka en stund, för er som är intresserade. :S
Sen så låg vi och prata i våra sovsäckar kolsvart och  hade kul och  hade " SKUGGTEATER" haha de va kul, skrattade mycket. kuuuuuuuuuul.
Men jag somna halv 1, för jag va jättekissnödig och våga inte gå upp och väcka dom andra för de va utedass. hahah så.. men ah kunde inte hålla mig mer vid halv 1, men ingen vakna iaf. PJUh!
Tog öronproppar på natten för nån snarka. kul..
jaja nästa dag då åt vi mumsig frukost nere vid frukost "bufeén" hehe. gott. möms.
Sen så lekte vi lite lekar och hade lite sköj tills vi packade ihop allt och åkte hem. Sen när vi kom hem, asså till skolan, gick jag och gabbi till dansen, och träffa ericapica där och malin b, hanna och olivia kom lite senare!
Men ja de va kul. :)))))
Sen efter dansen åkte jag hem och var så trööööööööööööööött.. herregud asså. så jag duschade & tvätta håret och gick och la mig och sov i 15 min. SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!
Så sen vaknade jag och var pigg igen, eller ganska iaf, och gick upp och maten var färdig, kött & potatis.
Sen så satte jag mig här och malin b kom nyss och ska sova här ikväll! för hbennes föräldrar ska bort nånstans så då ska hon vara här och jag ska vara barnvakt. haha skoja.
Men jaaa.. kommer nog inte blogga så mycket ikväll vi får se!
Men  nu ska jag vara social och vi ska göra nått så ses!
här är tältet på klassresan, så såg de ut.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

låter som om ni har haft roligt ;) det hoppas jag i alla fall! :) kraaam <33 :)

2011-05-13 @ 18:49:56
Postat av: Nathalie

Hej!



Jag hjälper en tjej att vinna en tävling!

(Thaipinnen.blogg.se)

Det skulle vara skit gulligt om du kunde rösta och sprida vidare! :)

http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-jenny



Kram!



Ps: Idag (lördag den 14:e) är den sista dagen man kan rösta!

2011-05-14 @ 12:21:22
URL: http://nathas.se

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0