Hemma från sköulisen

Hej!
Kom hem från skolan för ett tag sen, eller typ en halvtimme sen, jag gick hem idag, duktig jag är vaaa :'D hihihi. Men ingen kunde göra nått idag. :'( Jaja.. När jag kom hem så var jag tvungen att gå ut med Mimmi, och då plötsligt börja de spöregna typ när jag gått en bit, och jag hade jättelite på mej, asså bara en kort tröja, så lite kallt blev de, eller mycket kallt, så jag gick tillbaks hit. Nu sitter jag här i soffan och kollar på MTV på tv och samtidigt bloggar till er. :')
Har ni haft en bra dag då?
Jag just nu, men ja.. har inte så mycket mer att berätta om om dagen å så. Imorgon ska de bli kuligt för vi ska ha temadag som ni kanske redan visste, och då ska vi gå på massa experitioner i grupp och göra massa experiment! kul ju . tycker jag iallafall!
Men ah vi hörs i nästa inlägg xd
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

jag har inte gjort något speciellt idag men jaa.... fiin bild i alla fall :) då kommer regnet säkert snart till oss :/ har som bäst soooool :)

kraam :)

2011-05-25 @ 18:33:22

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0