Hemma, hejsan bloggen, xd♥

Hellusan xd♥
Nu är jag hemma, eller för ett tag sen, efter skolan drog jag hem och träffade therese, vi kollade på " brottet & straffet" på TV, men jag gick hem efter typ nån halvtimme för att jag inte orkade mer och jag ville slappa lite å så.
Idag har de varit en seg & jobbig dag, fast ändå inte. Imorgon är de den bästa, skööön dag! ♥
På torsdag är en av dom värsta, men vi har TEMA-dag då, *happyface* ;d men de är ju mycke roligare än att sitta och jobba med skitsaker. xd♥ men japp, och på fredag har vi ledigt. eller nej, de har vi inte. jag skoooooja. ♥
Men vi ska kolla på fyrornas minimusikal. :')♥ Vi hade de förra året, med disney.. haha, askul men lite barnsligt? nerå verkligen inte. ;')♥ säger vi.
Men jaaa.. ikväll ska jag typ, göra inte så mycket? Har inte världens planer, men ska iallafall göra min läxipäxi nurå och sen kolla TV? äta middag ska jag nog göra, en smart idé? xd
Jag just nu. HAHAHA. VAKKERT. :'DDDDD
Men kommentera mera innan jag får utbrott o slutar blogga & andra negativa grejor, KOMMENTERA!
puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

neeeeeeeeeejjjjjjjj!!! INTE SLUTA BLOGGA!! :oooo då har jag ingen orsak alls att komma på datorn! ;( Har ni TEMA-dagar i sverige OCKSÅ? :O det har vi här i finland med :D när du skrev "läxipäxi" trodde jag först du kunde finska för läxa är på finska "läxy" ;) söööt peace-bild! :)

2011-05-24 @ 18:26:34

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0