Hiss & Diss ♥

* Onsdagar, roooliga och korta ! :D
* Onepiece ! Grymt sköna och älskar dom!
* Vänner som ställer upp!
* Goda middagar, haha :)
* Mimmi, min hund, bara bäst asså.
* KILLAR, haha (; dom är så schyssta och roliga att vara med!♥
* Min design & header, haha, tycker om den jättemkt ! ♥
* Jag har fått spotify premium ! :DDD
* VÄDRET ! värsta regnet, inte precis vad man vill eller?!
* Att nästan alla börjar köpa onepiece, visstvisst, alla kanske tycker dom e snygga, men nästan i alla bloggar skriver dom om dom hela tiden och säger på FB hela tiden " JAG HAR FÅTT EN ONEPIECE" Snart kommer hela världen ha en. :o inte för att va taskig.. ♥
* Falska vänner & folk som ljuger, HEEELT VÄRDELÖSA!
* Skrikande & dampande lärare. :o liiite jobbigt..
* Mina naglar. fula, korta och jobbiga. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0