Jag saknar dig, läskigt, sjukt mycket.

I 2:an så kom du till vår skola, vi gillade vi båda Viktoria jättemycket som kompis, vi båda ville vara med henne hela tiden, vi var jätteovänner och hatade varann, vi bråkade om henne. Det höll på sådär jättelänge.. Men sen så bestämmde vi att vi skulle göra något, så du var hemma hos mig, vi hade jättekul! Sedan blev vi tajtare och tajtare och tillslut bästa kompisar. Vi var med varann varje rast, vi sjöng & dansa hela tiden och gjorde låtar, 9 styckna, flera rapplåtar och många vänskapslåtar.. Vi hade de verkligen jättekul! Vi sov över hos varann, va me varann nästan varje dag, vi sjöng i studio, vi sökte in till Melodifestivalen och vi gjorde massor med galna grejer. Vi hade olika klubbar och var deckare. Vi älskade mysterium och ville lösa grejer. Sedan efter 3:an så var det så att man var tvungen att byta skola, för den skolan går det det upp till 3. Och då sökte jag in till musikklasser och du till en annan.. jag kom in där. Jag blev både ledsen men samtidigt glad. Jag ringde dig och berätta. Du blev såklart inte så glad.. vi lovade varandra att vi fortfarande skulle ha bra kontakt och ringa varann varje dag.. det gick inte så bra.. våran kontakt blev dåligare och dåligare. Vi var med varann nån gång ibland och åkte och bada o hade jättekul. Och då berättade du att du skulle flytta till östersund.. Jag blev jätteledsen och tänkte "nej det är inte sant" men jooo jo det var det.. vi tappade helt kontakten och vi sa inte ens hejdå till varann innan du flytta. och du flyttade för kanske mer än 1 år sen. Och jag har inte varit med dig på jätte länge. Jag saknar dig verkligen jättejättemycket och vill bara träffa dig! Vi hade det alltid så kul, även fast vi bråkade rätt så mycket hade vi det jättekul och gillade samma saker!

Hoppas vi träffas snart igen, TILDE. För jag saknar dig så mycket!


kolla datumet... då vi va som tightast.


i 3;an..



JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0