"Jättesalt"

Hallådär kött & blåbär, scean banan här !
Nejrå.. Men idag efter skolan, eller i skolan hade vi HK ! vi gjorde pizza ! <3 gött.
Men japp, efter skolan hämtade denisen mej. :D vi åkte till tebban och kollade lite, men hade inga pengar så köpte inget, men sen typ vid 5 åkte vi hem till henne i viggbyholm och typ slappa & lite så . :)
Sen kom pappa påväg hem från jobbet så åkte han och hämtade upp mig på vägen, då åkte vi och handla lite middag. MUMS!
Seeeeeeeeen satt jag typ bara och softa, haha nejmen slappa en stund, sen åt jag maaaat, pappa la upp min mat på min tallrik, HAN LÄGGER ALLTID UPP ASMKT.. hhöhö. aja åt ändå.. :')
O nu sitter jag här och äter " JÄTTESALT"
Sååå jädrans gott aså. :'D
O ja.. har inte så mycket att säga å så.. ska chatta vidare och smaska vidare på godiset så.
puss sålänge :DD <3

Kommentarer
Postat av: Johan

Jävlash va fint!!!!!<33333

2011-05-18 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0