Jävla gubbjävel går runt och säger " jorden går under på lördag"

Vafaaaaaaaaaaaan, gubbjävel som går runt och säger i hela världen typ att jorden går under på lördag?!!?! EN LITEN MÄNNISKA , eller en gammal äckelgubbe, EEEEN person säger så, han är helt knäpp i huvet! :o Bara för att han har läst i den lilla bibeln typ alla här har läst så tror HAN den människan och bestämmt sig för att jorden går under på lördag. Ojdå, jag kanske vill att de ska va på måndag? Jamen då går jag och säger runt i världen " jorden sprängs på måndag" O då tror alla på de, jajamensan de gör dom nog. Så nu kan jag säga " Jorden kommer bli som en banan imorgon" Och säger " DE STOG I BIBELN !!" O alla tar självmord för dom vill inte att jorden ska bli en banan och ska bli gul. Jag blir så förbannad på människor som bara säger LÖGN . men vafan ? en jordbävning.. ojoj jorden gååår verkligen under för de ? Nej inte direkt. Sverige kommer inte direkt få en jordbävning.
MEN DÅ FÅR NI JU BESTÄMMA ER, SKA DE VA 2012 ELLER PÅ LÖRDAG. De skulle ju typ gå under år 2004 och alla gick runt och sa de, DE VA JU SANT, världen gick under och börjades om på nytt, nej inte direkt. Det var en lögn, då är dehär en lögn de med? ELLER VAD TROR NI?

Tog bilden från kissies blogg, hon gjorde om den lite med texten. Men kolla på den där människan!
Han dör nog ändå snart och aldrig fått nån uppmärksamhet i sitt liv, då vill han ha de så han hittar på att jorden går under ! :) rolig du är lilla gubben lilla <3333


Kommentarer
Postat av: Elin

haha :D vi får hoppas att du har rätt<33

2011-05-18 @ 17:32:55

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0