Jul, jul, strålande jul!

HAhaha nej jag skoja , usch jag hatar julen just nu, typ. just nu iaf, man vill ju bara ha sommar!
ANYWAAAY . hahah nej men .
ah.
IDag va de en normal skoldag. (a') haha nej men jo.
Vi hade hemkunskap, man skulle göra muffins :DDD gött.
Efter skolan gick jag hem till malin, olivia slutade också precis dååå så vi gick å fluumma, hahah jag gillar inte flumma ordet , men ändå, vi gick och skrattade så blev krasslig i rösten. haha.
MEEEEEN. KVINNOR.
Nej, men vägen till malin, olivia tar samma väg så vi gick tsm, olivia kunde inte följa med hem till malin för hon skulle plugga.. :'/ jaja, vi ska typ göra något nästa vecka, men vi ses ju på fredag när de är dans och ofc i skolan för vi går i samma skola som ni kanske förstår. hehe.
Men hos malin gjorde vi bärsmooothie! det var mömsmöms, sen lyssna på på radio och prata och dansa och filma och massa till. massa "och" fick ni på köpet i denhär meningen, eller ah. ni fattar!
Jag kom hem för typ 10 min sen, fick sjuss av malin för hon skulle träna, så farmor och farfar va här, farmor ska åka hem idag, hon har ju sovit över här. Men japp, dom har lagat mat sokm ni ska äta typ NU . men jag bloggar lite först så jag ska få lite "UPDATE" här till bloggen, snällt va, ah i know :D
Jag har inte så mkt mer att säga.. eller joooo ! vi ska åka på KLASSRESA! De är nu på torsdag, vi ska CAMPA!!! vi ska ha 3 stora militärtält och ha 3 grupper, vi ska va på fångarna på fortet kastellet och göra massa najsiga saker, sen ska vi åka till campingen och grilla, ha disco och så! massa kuul ! vi ska sova där och jag ska ofc ha med mig min bästiga onepiece!
Men nu ropa farmor " NU ÄTER VI UPP MATEN" hahaha. så bäst att jag går så jag får nån mat!
hahaha vi ses.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0