Kom hem för kanske en timme sen?

Eller jag vet inte men typ. efter skolan 14.15 gick jag & malin p ner till täby c, o ah, mötte elli där :)
Sen gick vi runt för malin skulle köpa bikini överdel, solbrillor .. o ja.. stölvlar men vi sket i de. men de va till klassresan som är imorrn. :DDDD men jaaapp. sen gick vi runt till kanske 4ra? vi satt i de stora omklädningsrummet på h&m, och vi var där inne i 30 min för de tog ett tag att prova massa hahaha, vi garva hela tiden typ:) de va sköööj! :) sen köpte vi glass å så. sen cykla jag hem från tibble hem till mej. hihihi . visst är man duktig.
Imorgon KOMMER JAG INTE BLOGGA ALLLLLLLLLLLLLLLS ! KANSKE MOBILEN OM NI HAR TUR MEN 1% SÅ FÖRVÄNTA ER INGENTING, OCH, KANSKE INTE BLOGGAR PÅ FREDAGEN HELLER, ELLER KANSKE, MEN FORTSÄTT ATT LÄSA MIN BLOGG, FÖR DE ÄR INTE SÅ KUL ATT MIN STATESTIK HAR SJUNKIT! SÅ NI VET, SÅ .. AH.
Men aaaaaaaaaa.. när jag kom hem , eller jag slog i näsbenet, nivet hur de känns mitt på näsan, asså näsbenet, jättehååååååårt. så.. aotch! :( menmen ska inte va så negativ! + ikväll kommer de va sämst update för jag ska packa som en GAAAAAAAAAAAAAAALNING så .. vi hörs när vi hörs!
Puss på er fina människor. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0