Kom nyss hem från dansskolan !

Hej!
Kom hem för inte så längesen, kanske 10 min eller så? Men ja..
Idag var de tisdag. som ni kanske vet, och de har varit en b0ring dag, en av dom tråkigaste dagarna!
Imorgon är de den bästa, har HK, mycket roligare än att jobba matte och annat skit som finns.
O vi JOBBAR, o nu menar jag sånt som man skriver, som svenska och sånt där jobbigt i bara 1 och en halv timme !
För sen har vi gympa, musik, lunch och hemkunskap ! :DDDD
Men oj , idag, efter skolan, så stannade jag & gabbi kvar, för vi skulle träna till dansen som vi ska göra
på avslutningen! Så, de gick väl bra! Vi träna i ungefär 1 timme, sen drog jag till dansen och hade genrep "girl vibe" i 20 min, sen var de nästa genrep efter de, "disco" i 20 min med Erica, Olivia, Hanna, Gabbi och Malin &" alla andra i gruppen" hhööh. Men ja , de va väl kul . Var asvarmt så.. ja man blev sååååååååååååhäääääär trött.
♥ Läsa bloggar ♥
♥ Göra läxor ♥
♥ Äta middag ♥
♥ Duscha ♥
♥ Kanske blogga? ♥
♥ Kolla på TV och dricka te ♥
♥ blogga ♥
♥ Sova ♥
--
De är mina " kvällens planer" :)
Men har inte så mycket att säga nu, så jaa.. ska läsa några hundra bloggar nu sen ska jag väl göra de andra som står efter " läsa bloggar" så vet ni lite ungefär vad jag gör å så. haha. :)
En bild på mej och Denise syster för nån vecka sen, eller mer?
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0