Kul att man har kunnat blogga.. -.-

Hej!
Idag var de barnbytardag, hihihi. vi fick våra nya lärare och så! Vi ska få gitte som mentor! ooowii !
OCH OVE SUNDBERG!!! Nejdå men Ove heter han .. hahahaa jga gick fram och sa " tjenare mannen" haha (':
Men ja ! Efter skolan vid 15.10 åkte jag och mackan och skulle till henne i hägernäs, asså ganska långt vi skulle gå, vi skulle gå vägen " tibble teater" för att komma dit, och då va mackan kriskissnödig så vi gick in där för hon skulle på TOA, så sen var klockan typ 4 .. och då orkade vi inte åka till henne för de var för långt, vi är så slöa . Mackan hade cykel och jag gick då. så vi pallade ingenting, och visste inte hur vi skulle göra. För min syster skulle ha show i tibble där klockan halv 7, och då tänkte vi att vi kunde stanna där. så då gick vi in på tibblebadet och åt jättegod middag. iiihihihi. nån frallgrej med kycklingröra. mömsmöms. sen typ vid 6 gick vi ner dit igen och kollade på showen som var superbra och slutade för kanske en halvtimme sen eller mer. Så nu sitter jag här och slappar. Hade jätteont i huvudet förut, vetinte varför. men de va så sjukt varmt! 20 grader var de för en halvtimme sen ! waaarm!
Men ja. jag orkar igentligen inte blogga ALLS, har inte haft de på hela dagen, tyvärr. vissa dagar är så . hehe.
trött chey . <3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0