WIHUUU ! jag lever!

Hej!
IDag har jag varit med Therese, vi har suttit och solat och haft liten "picnick" och bara pratat å så. :'d
Sen typ vid halv 5, så fixade vi oss för uppvisningen, sen åkte vi dit, och de gick bra allting! :'')
De va kul och spännande! Eller ah, som alla shower man är på. xd så ja.. mamma har filmat när jag dansa där på scenen som kanske kommer sen om ni har tur. xd
Men.. jorden har ju inte gått under? WIIIIIIII JAG LEVER ! jorden skulle typ, eller de skulle hända nått i england, de gjorde de typ inte , o 1 timme innan 6 skulle de häönda nått här o jorden gå under,, men .. jag lever?!
haha men nu orkar jag inte blogga mer ska ut och kolla på tv nu sååå..
puss.

Kommentarer
Postat av: Elin

JEEEEEEEE!!!! :) jag lever också ;) joooooo lägg ut filmen på bloggen!! skulle bli helt jätte glad!! <3 :)Kraam!! :)

2011-05-21 @ 21:01:11
Postat av: Fredrik

Kolla man orkar inte bloga hur mkt som helst

2011-05-24 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0