Breaking dawn!

Heeej!
Idag var de najsigt! Vaknade halv 10 .. sen åkte jag och therese till kista, våra mammor kunde skjutsa men dom skulle va där medans för dom skulle shoppa där och sånt .. så vi fick skjuts fram och tillbaks! Men filmen var grym! ÅH jag älskar twilight.. Menmenmen filmen va slut vid 2 ungefär (den börja typ kvart i 12) å ja.. då åt vi lunch, natchotallrik!
Sen åkte vi hem och då gick vi över till therese, då kolla vi på tv och spela roliga spel på mobilen och sånt. Sen kittla vi varann så vi skratta ihjäl oss hahaha jag är så kittlig så nöp hon mig och allt så ja hahaha de va kul.
Så nu är therese hos gäster och jag sitter här ... ska julpynta lite .. vet inte mer vi får se. Tycker bara de är skönt att ta de lungt på helger. Ska tvinga med mamma och köpa lite godis kanske eller om hon redan köpt de. ska ut och kolla de nu!
Bjuder på en bild från i onsdags ..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0