Dansuppvisning

just nu:
Hellu! Nu har jag precis kommit hem från dansen, de va dansuppvisning där! Kulkul!
Men jao igår va vi och åt lunch ni vet .. bloggade bara 1 inlägg igår för jag hann inte.. Men jag åt entricote med pomesfrites.. nyttigt, säger vi.
Sen fika vi hos mormor och jag orkade typ inget. eget patent. HAHA ni fattar säkert inte bara natha som fattar nu!
Sen åkte vi till mig och kollade på film när vi var små, och åt cabatta med mossarella, kyckling, oliver, tomat och sånt jättegott! Cabatta är ett sorts bröd..
Men ja .. vet inte vad jag ska säga..
Nu sitter jag här softit och gör NADA höhöh.. Men ja nu ska jag sluta snacka strunt så vi hörs ..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0