Facebook sak..

ska skriva om 6 personer :)

ENNIS:
Sjukt rolig kille som är suuuuuuuuper-rolig&snäll att chatta med och allt .. känner inte så superbra men verkar vara as snäll .. :D <3
----------------------
EMELIE:
Suuuupersöt tjej som jag inte känner så bra.. Läste hennes blogg förut 24/7 men hon låste den .. :(
Sjukt söt tjej iallafall och verkar vara superdupersnäll!
----------------------
DANA  (danisbananis ):
Superdupersnäll tjej som är söt & rolig, går i min mattegrupp!
Vi skrattar typ hela tiden och kan inte koncentrera oss så mycket på matten .. jajaja supersnäll är hon iallafall! <333333 kika in hennes braiga blogg också -----> http://danaofsthlm.blogg.se/
---------------------
DENISE:
Min underbara, snälla, roliga, söta syrra! Verkligen sjukt snäll jag alltid kan prata om allt för och finns alltid där för mig. Hon är en toppen syrra! <3
-------------
VICTOR:
En kille jag knappt känner .. men verkar vara snäll :D
---------------
ELIN:
SUPERSUPERSUUUUPER söt tjej! Känner inte så jättebra men verkar vara en riktigt snäll människaaaaaa.
Riktigt lik selena gomes också :o AJAJA en tjej jag vill lära känna bättre iallafall! <3
-------------------
LINUS:
Söt kille som gick i min kör (musikklasser) men slutade .. verkar vara snäll iallafall :)

Tror de va alla!

Kommentarer
Postat av: Elin

:D Tack så mkt du e också superdupersöööt :D<3 Ja hoppas ja e snäll allafall ;)<3

2011-11-23 @ 22:44:13
URL: http://beeeestisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0