För mycket..

De är för mycket för mig just nu, har inte tid att tänka på bloggen tyvärr, för skolan går först och de går inte bra om jag inte fokuserar, och de gör jag inte. Har verkligen 12356765432 läxor och tror ni man hinner med de? nej.¨
Så nu måste jag verkligen koncentera mig för jag vill inte ha dåligt betyg, de är inte 6års längre tyvärr så livet är så, så tyvärr kan inte jag storsatsa på bloggen om ni förstår .. Lärarna ger oss för mycket läxor, prov hela tiden och de blir för mycket. fattar inte hur jag kan hinna. De blir storpluggning i helgen. åh hatar mitt liv i skolan, så jobbigt! Nu kan jag inte blogga har massa spanskaglosor och so jobbiga saker och matte. kul liv.

Hoppas ni mår bra ändå bloggläsare, måste bara komma igång med allt så vi hörs när jag verkligen har tid. Efter festen och allt imorgon! PUSS PÅ ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0