Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow ♥

Hej
Nu ska jag försöka komma igång .. shit de kommer inte gå så bra men får väl försöka nu då .. Men ja berättar lite om veckan lite snabbt, har varit i stan med mamma och mormor och käkat lunch & lite så, sen har jag kollat på film, 2-3 slappdagar med film och mys med denise & så .. Sen har jag ja .. haft en mysvecka med mycke film varje kväll till typ halv 2. Jättemysigt faktiskt! En filmvecka. de gillas , mycket slapp och laddning till skolan sen på måndag. - OCH PÅ TISDAG DEN 8 NOVEMBER FYLLER JAG ÅR ! OM 5 DAGAR .. SHIT SÅ UNDERBART!
så de får ni INTE glömma .. haha nejdå. Men ja så har de sett ut denna vecka. har inte haft sån blogglust, pga mycket saker, ni kommenterar knappt heller men jaja .. ni får bara bättra på de, tack!
Nu har jag liksom inte så mycket mer att säga. ska lägga upp lite filmtips sen! Nice va!
Puss
Va tycker ni om min nya och glada header ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0