MIN BLOGG SUGER!

HEJ!
Förlåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååt x1000000 för jag verkligen suger på att blogga nu för tiden .. bloggningen har inte alls varit på topp och bloggen har stått tom och ouppdaterad ett tag nu .. får INTE va så men kan inte hjälpa de ..
Igår va jag hos Jossan, vi planerade massa och sånt! Sen hade jag myskväll för mig själv och kollade på film med popcorn och saft!
Sen idag vaknade jag vid 11, sen satte jag på mig träningskläder och åkte och tränade med mamma, nått danspass, de va jättekul!
Sen åkte vi hem och duscha, sen klädde jag på mig för de va/är mormors födelsedag! Då åkte vi dit, och sen åkte vi till STAN och skulle kolla på teater, vi såg på nån som hette "SPAMALOT" Med mormor, mamma, pappa, hans, josefine och hjalmar. Den va jättebra och rolig, den va från 3- halv 6 typ.
Sen gick vi och åt middag på nån resturang, jag tog oxfilé med potatisgratäng! SJUKT GOTT!
Så kom vi hem vid 8 prick! Då tog jag lite bilder. Ni fick 2 där uppe !
Men nu ska jag ta fram till imorn och göra i ordning mig, sen dricka te! Så hörs, puss!

Kommentarer
Postat av: Wilma Ponnyryttare<3

Hur lyckas du vara så söt?<3



lagt till dig på instergam, har du lyst att lägga till mig? Heter iaf Wilmizzz :)

2011-11-14 @ 16:24:38
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0