Skit.

Hej. Jag mår förjävligt..
Igårkväll fick jag feber, hög feber vid 9 ungefär.. Sen mådde jag jätteilla och kräktes.. Sen så fick jag huvudvärk så ja jag somna vid 11 och vaknade några gånger. Hemsk natt, mådde skit verkligen.. :'( så sen vaknade jag vid 9 (stanna hemma från skolan) då fick jag presenterna för jag fyller ju år.. så ah blev jättenöjd med alla presenter! Men nu mår jag Inge bra alls.. Sitter och kollar på Göta kanal 2 haha.. Men känns piss att vara sjuk på sin födelsedag och så.. Sitta ensam här hemma , men mamma kommer snart. Åh är så ledsen hoppas inte jag mår skit ikväll igen.. Men vi hörs. STACKARS MIG MEN GRATTIS TILL MIG.

 


Kommentarer
Postat av: Michelle Fahlberg

är du 99 eller 00?? ÄLSKARR DIN BLOGG!!!! KRAAM <3:)

2011-11-08 @ 16:10:08
Postat av: Elin

Åååååhh stackars dig!! :o Tycker verkligen synd om dig! Krya!! <3 :)

2011-11-08 @ 16:25:39
URL: http://livetsomlillaelin.blogg.se/
Postat av: Elin

En sak till... Du kan väl visa vad du fick sen när du orkar och mår bättre? :)

2011-11-08 @ 16:26:17
URL: http://livetsomlillaelin.blogg.se/
Postat av: Wilma Ponnyryttare<3

Kolla in om du blev dagens blogg vinnare!^^



grattis<3 och krya på dig!<3

2011-11-08 @ 18:31:59
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0