The Rolling Stones

Tjaaa! Nu har jag vaknat och gjort i ordning mig.. Ska snart till skolan om 20 minuter, börjar kvart i 9 idag istället för halv 10.. Menmen hellre de för vi har inga lektioner idag vi ska göra nått kul (Y) och ja.. Nu är de bara najsiga dagar kvar sen helg! YE!
Idag kör jag på min rolling stones tröja, de är egentligen en tunika men vikte in den i fickorna då de blev som ett linne, de va snyggt.. Krångligt , kanske blir fult och jobbigt sen på dagen om vi leker lekar.. Jajajaja..
Tröjan är från thailand och dom blåa jensen från h&m ! HA EN BRA DAG, puss!


Kommentarer
Postat av: Wilma Ponnyryttare<3

Svar: aa när jag såg skalet kom jag på att det var ett sånt som du hade;)



gud vad snyyygg tröja!<3

2011-11-24 @ 14:47:02
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0