Tjenatjena mittbena!

- för typ 1 sekund sen -
Men hej, nu är jag hemma från skola och dans! KULIGTKULIGT. Vi slutade typ 40 min tidigare idag, sååååhär najsigt!
Sen gick jag och gabbi till dansen och de va jättekallt och dansen hade inte öppnat?!?!?! så vi fick vara ute i en hel jobbig blätimme, men vi gick in på coop och köpte en munk (en sån man ÄTER) och ett äpple! Sen ja tillslut öppnade dansen, då gick vi in och bytte om så kom theo och adde, då satt vi å pratade med dom ett tag, sen va de bara theo kvar å han är lite konstig haha .. jaja vi satt i soffan där och snackade massa tills dansen började och de gick bra å va kul. men erica och olivia kom inte de va inte så kul de. jajajajjaja
Hemma så åt jag middag! Kyckling och pasta. pasta in my heart. okej de va PASTA-ÄLGAR! hahaaaaaaaa men de är mina favoritpastor med smör på! Okej kanske inte så intressant för er att läsa om mina pastabehov eller va de är. Känner mig jätterolig idag, säger vi. HAHA VET ATT NI SITTER OCH SKRATTAR/LER NU! haha skoja de gör ni nog inte. men föööööööörhelvete kom på att jag har LÄXA nu, har förfan engelska, sen NO-prov på torsdag och värsta so läxan tills på fredag. kbry för er.
JAJAJA PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0