Today






Hej!
Såhär har jag sett ut idag, som ni ser på bilderna. Smileyströjan är från london, linnet och byxorna är från H&M!
Idag har jag varit med Therese! Vi har tagit lite foton och kollat på film & sånt. Vi åt supergod lunch vi lagade, vi åt toast i ugn och soppa. för gott!
Nu håller vi på att kolla på film, men vi pausa filmen en stund för therese skulle äta, så nu är hon hemma och så .. Mamma och pappa sitter och äter men jag är inte hungrig så ja .. men börjar bli lite hungrig heheh men ska vänta lite.. Hur mår ni? Hoppas ni mår bra, för de gör jag! Ska kolla på idol sen också och äta lite gottgott för de är ju fredag förfan!
Så ja har inte så mycket mer att säga och så .. ska kolla in lite bloggar nu så vi hörs senare! Hare gött.

Kommentarer
Postat av: Denice Hedström

svar: yes, allt är super! Hur är det själv hjärtat? :)

2011-11-04 @ 18:50:15
URL: http://denicehedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0