Veterinären

Hej & Godmorgon .. lite sent.
Jag vaknade kvart över 11, och fick höra att vi skulle VA DÄR VID HALV 12. Helt sjukt att ha 5 min på sig typ för att göra i ordning sig & äta frukost och sånt - hade tänkt att duscha men hann jag de ? nej.
Men vi kom dit 10 min försent ungefär men .. de gick bra ändå.. ! Så vi var där med mimmi och kollade upp henne och klippte hennes klor och såntdärnt. Sen så drog vi hem igen och nu sitter jag här lite och therese kommer snart hit och vi ska hitta på nåt. Ska se om jag ska sätta mig i duschen nu så jag inte ser ut som en rutten och smutsig åsna. Ska göra de nu så hörs vi senare!
just nu,  YEY FYLLER ÅR PÅ TISDAG - 4 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0