Ajajajajajajaj...

Hej på er! Nu är jag hemma från konserten! De va riktigt kul! Vi hämtade upp nicke vid roslagsnäsby, sen drog vi till konserten och hade genrep, de gick bra och så .. vi var där vid halv 5 och fick äta vid 6, då åt jag pastasallad på burk nivet, och en jordgubbsjouice.
Sen vid 7 börja konserten och de gick superbra! De va kul och så faktiskt.
Så nu kom jag precis hem, om ni undrar över min rubrik så menar jag att jag har SÅ JÄVLA ONT I BENET. På konserten skulle jag släppa fram Elli så jag vred på benen åt sidan, sen satte hon ner (för de va sånnadär stolar som fälls upp när man står) och när hon satte sig KLÄMDE de hela mitt ben. förihelvete va ont de gjorde. Så går runt och haltar nu, kulkul. kan liksom knappt röra mitt ben. ÅH DE GÖR SÅÅ ONT!
Men nu ska jag träna på glosorna, helt stört att vi har läxor när vi har konsert? eller hur?!
VI HÖRS!
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
OMGOMG VA LÄNGESEN DEDÄR VA DE VA TYP 2 ÅR SEN ÅHHMAJGAAHD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0