Dagen

Tjena! Nu har jag tid att blogga .. haha, men har varit med linnea efter skolan! Usch va jobbigt de var i början när vi skulle hem, de SPÖREGNA, hahahaha vi hade 2 paraply, och de blåste, och vi gck med axel och malin också o jag hade ett paraply och då börja jag skrika för allt vatten kom på mig & paraplyet gick typ sönder för de blåste så mycket hahaha ni skulle sätt! Så sen ringde jag pappa för uggsen läckte och jackan o byxerna var dyngsura! Så han fick komma och hämta oss, haha ni skulle sett när jag och linnea sprang där och skrek de va så plågsamt!
Här hemma så tog vi mellis och satt vid datorn och lyssna på musik oså .. vad ska man annars göra när de spöregna? Vi tog lite bilder ni kan få se!
Jao de är bilderna.
Men ja mamma är i göteborg så då är de bara jag o papi hemma. Men ah nu har jag precis ätit, eller för 30 min sen och har packat för imorn så allt är klart. Men har inget att säga, ni kan få en liten kort video på mig och linnea också .. eller kanske. Vi får se, kolla facebook istället!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Wilma Stenhardt

Åhh tack så mycket Michelle !

2011-10-18 @ 19:52:59
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
Postat av: T E O D O R A

~ tack, dsm!

Kram ♥

2011-10-18 @ 20:03:56
URL: http://tteos.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Lust att göra länkbyte? :)

2011-10-18 @ 21:53:49
URL: http://nathalieeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0