Förlåt blogreader's

Förlåt alla för jag inte kunnat blogga idag! Har haft fullt upp!
Nu är äntligen tisdagen över, typ den jobbigaste dagen ..
Efter skolan drog jag hem, hade världens huvudvärk typ så tog en huvudvärkstablett och tog de lite lungt en stund, sen börja jag med spanskan, har pluggat in 6 kapitel nu så hoppas dom sitter till imorgon för då har vi spanskaprov. IT SUCKS.
Jaja imorgon så slutar vi klockan 12 (efter lunch) för att åka hem och vila och ladda för konserten! Då alla musikklassar'e ska ha konsert! Längtar de är superkul ju! Så ja då ska jag hem och göra lite engelska och så ..
Men nu ska jag börja med matten tills imorgon .. har 2 eller 3 matteläxor tills imorgon .. får se om jag hinner för har suttit med spanskan hela kvällen .. aja får börja nu då och förlåt för den usla uppdateringen! Ska bli ändring, men dålig uppdatering imorgon eftersom de är konsert och så, måste konsentrera mig på texterna och allt så, så jag inte skämmer ut mig! Haha men puss!
ohmyjösses va ful bild på mig, men söt på jossan!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0