GODMORGON!

Vaknade vid kvart i 11 .. då låg jag kvar och sms:ade & kollade bloggar och facebook!
Sen kom mamma in med en chai latte till mig, så gott!
Sen gick jag upp och klädde på mig och fixa mig lite .. hittade inte så mycket jag skulle kunna tänka mig så blev svarta jeans och den där rosröda 98 tröjan!
Snart drar jag och pappa till Stockholm Open, kul ju! För att göra nått liksom har ju varit sjuk så mycket ..
Men ja så ser de ut för mig .. sen blire att fixa allt för imorgon då de är skola igen. to the hell - nejdå men jao har inget mer att säga så ..
Sådär ser jag ut idag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0